Call
(+37460) 700 700
Visit us
Map
Forgot password?
Sign Up
Delete group with all its records?
Top up
Pay
Transfer
Top up
Pay
Transfer
Vacancies

Հաստիքը՝ հաճախորդների սպասարկման մասնագետ-գանձապահ
Աշխատանքային օրերը` 5
Աշխատանքային ժամերը՝ 10:00-19:00
Գտնվելու վայրը` Երևան

Աշխատանքային պարտականություններ. 
Հաճախորդների սպասարկում ընկերության մասնաճյուղերում,
Իդրամ հաշվի լիցքավորում և գումարի կանխիկացում, 
Հաճախորդի նույնականացում,
Բոլոր տեսակի վճարումների ընդունում (կոմունալ, հարկեր, տուրքեր, վարկեր և այլն),
Գործարքների փաստաթղթավորում:

Պահանջվող որակավորումներ. 
Բարձրագույն կրթություն,
Համակարգչային հմտություններ - MS Office (Word, Excel), ինտերնետից օգտվելու հմտություն,
Լեզուներ - հայերեն, ռուսերեն (պարտադիր), անգլերեն (ցանկալի),
Լարված իրավիճակների կառավարման հմտություններ,
Հաղորդակցման և ժամանակի կառավարման գերազանց հմտություններ,
Աշխատանքային փորձ (ցանկալի է բանկային համակարգի սպասարկման ոլորտում):

Դիմելու կարգը.
Խնդրում ենք ուղարկել ինքնակենսագրություն hr@idram.am էլ. հասցեին՝ վերնագրի դաշտում նշելով «Հաճախորդների սպասարկման մասնագետ-գանձապահ» և քաղաքի անունը (օրինակ՝ Հաճախորդների սպասարկման մասնագետ-գանձապահ, Երևան):

 -----------------------------------------------------------------------------

 

 

Հաստիք: զանգերի կենտրոնի մասնագետ
Աշխատանքային օրեր: 6-օրյա
Գտնվելու վայր: Երևան

Պարտադիր պահանջներ.
-Բարձրագույն կրթություն,
-Առնվազն մեկ տարվա աշխատանքային փորձ համապատասխան ոլորտում,
-Համակարգչի իմացություն – MS Office (Word, Excel), ,
-Հայերենի գերազանց, ռուսերենի և անգլերենի լավ իմացություն,
-Բանավոր հաղորդակցման գերազանց հմտություններ,
-Լարված իրավիճակներում աշխատելու և արագ կողմնորոշվելու ունակություն:

Պարտականություններ.
-Սպասարկել ընկերության մուտքային և ելքային զանգերը,
-Սահմանել հաճախորդների խնդիրները և առաջարկել լուծման տարբերակներ, անհրաժեշտության դեպքում վերահասցեավորել համապատասխան բաժիններ,
-Հետևել հաճախորդների կողմից ներակայացված խնդիրների լուծման ընթացքին,
-Զանգերի միջոցով հաճախորդներին տեղեկացնել նոր ծառայությունների և առաջարկների մասին:

Դիմելու կարգը.
Խնդրում ենք ուղարկել ինքնակենսագրություն hr@idram.am էլ. հասցեին՝ վերնագրի դաշտում նշելով «Զանգերի կենտրոնի մասնագետ»:

 

 

 

Idram operates quickly and smoothly
The temporary technical problem has been solved and Idram Payment System operates quickly and smoothly. Idram team thanks to our beloved users for understanding and patience. Starting from Saturday 17:45, all transactions in the system are implemented without any disruptions.
Some services are temporarily unavailable
Dear users, some services on www.idram.am website and Idram Mobile Wallet are temporarily unavailable due to performing work load regulation. We apologize for any inconveniencecaused.