Զանգահարեք մեզ
(+37460) 700 700
Այցելեք մեզ
Քարտեզ
Մոռացե՞լ եք գաղտնաբառը
Գրանցվել
Հեռացնե՞լ խումբն իր բոլոր գրառումներով:
Համալրել
Վճարել
Փոխանցել
Համալրել
Վճարել
Փոխանցել
Հաճախորդի իրավունքներ

Ընկերության կողմից ձեզ մատուցվող ծառայությունների վերաբերյալ առաջացած բողոք-պահանջները բավարարվում են համաձայն ստորև բերված ՀՀ կենտրոնական բանկի խորհրդի  2009 թվականի հունիսի 2-ի թիվ 166-Ն որոշմամբ հաստատված «Բանկերի, վարկային կազմակերպությունների, ապահովագրական ընկերությունների, ապահովագրական բրոքերների, ներդրումային ընկերությունների, Կենտրոնական դեպոզիտարիայի և դրամական փոխանցումներ իրականացնող վճարահաշվարկային կազմակերպությունների կողմից տեղեկությունների հրապարակումը» կանոնակարգ 8/03-ի հավելված 9-ի և ՀՀ կենտրոնական բանկի խորհրդի 2009 թվականի հուլիսի 28-ի թիվ 225-Ն որոշման հավելված 2-ի:

Հավելված 9 – 1
Հավելված 9 – 2
Հավելված 2 – 1
Հավելված 2 – 2

Դիմում-բողոքները հնարավոր է ուղղել ինչպես էլեկտրոնային, այնպես էլ թղթային եղանակով` համաձայն «Հետադարձ կապ» բաժնում տեղադրված փոստային և էլեկտրոնային հասցեների:

Հնարավոր սխալները, բողոքները և վեճերը կարելի է կարգավորել՝ ըստ ընթացակարգի:

Բողոք-պահանջների լրացման հայտի ձևին կարող եք ծանոթանալ` անցնելով ստորև բերված հղումով.

Բողոք-պահանջների հայտ

Ֆիզիկական անձ հանդիսացող հաճախորդները հնարավորություն ունեն  նաև ներկայացնելու ընկերության եւ հաճախորդի միջև կնքվող գործարքից բխող պահանջները "Ֆինանսական համակարգի հաշտարարին":

Նոր մասնաճյուղեր՝ Գյումրիում և Արթիկում
Գործարկվել են ԻԴՐԱՄ-ի 2 նոր մասնաճյուղեր: Մեր օգտատերերն այսուհետ կարող են վճարումներ իրականացնել նաև Գյումրի (հասցե՝ք.Գյումրի, Շահումյան 208/3) և Արթիկ (հասցե՝ ք. Արթիկ, Աբովյան 3/1)քաղաքներում բացվածU!Pay մասնաճյուղերում: Այսպիսով, ԻԴՐԱՄ ընկերությունը սպասարկում է իրականացնում արդեն 40մասնաճյուղերում (ներառյալ գլխամ...
Կոմունալ վճարումներ. փետրվար
Idram.am-ում կարող եք ստուգել փետրվարի կոմունալ պարտքերը և վճարել: