Զանգահարեք մեզ
(+37460) 700 700
Այցելեք մեզ
Քարտեզ
Մոռացե՞լ եք գաղտնաբառը
Գրանցվել
Հեռացնե՞լ խումբն իր բոլոր գրառումներով:
Համալրել
Վճարել
Փոխանցել
Համալրել
Վճարել
Փոխանցել
Թափուր աշխատատեղեր

Հաստիք: զանգերի կենտրոնի մասնագետ
Աշխատանքային օրեր: 6-օրյա (09:00-18:00)
Գտնվելու վայր: Երևան

Պարտադիր պահանջներ.
-Բարձրագույն կրթություն,
-Առնվազն մեկ տարվա աշխատանքային փորձ համապատասխան ոլորտում,
-Համակարգչի իմացություն – MS Office (Word, Excel), ,
-Հայերենի գերազանց, ռուսերենի և անգլերենի լավ իմացություն,
-Բանավոր հաղորդակցման գերազանց հմտություններ,
-Լարված իրավիճակներում աշխատելու և արագ կողմնորոշվելու ունակություն:

Պարտականություններ.
-Սպասարկել ընկերության մուտքային և ելքային զանգերը,
-Սահմանել հաճախորդների խնդիրները և առաջարկել լուծման տարբերակներ, անհրաժեշտության դեպքում վերահասցեավորել համապատասխան բաժիններ,
-Հետևել հաճախորդների կողմից ներակայացված խնդիրների լուծման ընթացքին,
-Զանգերի միջոցով հաճախորդներին տեղեկացնել նոր ծառայությունների և առաջարկների մասին:

Դիմելու կարգը.
Խնդրում ենք ուղարկել ինքնակենսագրություն hr@idram.am էլ. հասցեին՝ վերնագրի դաշտում նշելով «Զանգերի կենտրոնի մասնագետ»:

 

 ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

 

Հաստիքը՝ գանձապահ-օպերատոր

Աշխատանքային օրերը` 6-օրյա

 Աշխատանքային ժամերը՝ 10:00-19:00

 Գտնվելու վայրը` Արմավիր

 

Աշխատանքային պարտականություններ. 

  • Հաճախորդների սպասարկում ընկերության մասնաճյուղերում,
  • Իդրամ հաշվի լիցքավորում և գումարի կանխիկացում, մուտքագրված և ելքագրված գումարների արտացոլում հաշվապահական ծրագրում,
  • Հաճախորդի նույնականացում,
  • Բոլոր տեսակի վճարումների ընդունում (կոմունալ, հարկեր, տուրքեր, վարկեր, դրամական փոխանցումներ,էլեկտրոնային տարադրամի փոխանակում և այլն),
  • Գործարքների փաստաթղթավորում:

  

 Պահանջվող որակավորումներ. 

  • Բարձրագույն կրթություն,
  • Համակարգչային հմտություններ - MS Office (Word, Excel), ինտերնետից օգտվելու հմտություն,
  • Լեզուներ - հայերեն, ռուսերեն (պարտադիր), անգլերեն (ցանկալի),
  • Լարված իրավիճակների կառավարման հմտություններ,
  • Հաղորդակցման և ժամանակի կառավարման գերազանց հմտություններ,
  • Աշխատանքային փորձ (ցանկալի է բանկային համակարգի սպասարկման ոլորտում):

 

 Դիմելու կարգը.

Խնդրում ենք ուղարկել ինքնակենսագրություն hr@idram.am էլ. հասցեին՝ վերնագրի դաշտում նշելով «Գանձապահ-օպերատոր» և քաղաքի անունը (օրինակ՝ Գանձապահ-օպերատոր, Արմավիր):

 ----------------------------------------------------------------------------------- 

 

 

Հաստիքը՝ գանձապահ-օպերատոր

Աշխատանքային օրերը` 6-օրյա

 Աշխատանքային ժամերը՝ 10:00-19:00

 Գտնվելու վայրը` Սևան

 

Աշխատանքային պարտականություններ. 

  • Հաճախորդների սպասարկում ընկերության մասնաճյուղերում,
  • Իդրամ հաշվի լիցքավորում և գումարի կանխիկացում, մուտքագրված և ելքագրված գումարների արտացոլում հաշվապահական ծրագրում,
  • Հաճախորդի նույնականացում,
  • Բոլոր տեսակի վճարումների ընդունում (կոմունալ, հարկեր, տուրքեր, վարկեր, դրամական փոխանցումներ,էլեկտրոնային տարադրամի փոխանակում և այլն),
  • Գործարքների փաստաթղթավորում:

  

 Պահանջվող որակավորումներ. 

  • Բարձրագույն կրթություն,
  • Համակարգչային հմտություններ - MS Office (Word, Excel), ինտերնետից օգտվելու հմտություն,
  • Լեզուներ - հայերեն, ռուսերեն (պարտադիր), անգլերեն (ցանկալի),
  • Լարված իրավիճակների կառավարման հմտություններ,
  • Հաղորդակցման և ժամանակի կառավարման գերազանց հմտություններ,
  • Աշխատանքային փորձ (ցանկալի է բանկային համակարգի սպասարկման ոլորտում):

 

 Դիմելու կարգը.

Խնդրում ենք ուղարկել ինքնակենսագրություն hr@idram.am  էլ. հասցեին՝ վերնագրի դաշտում նշելով «Գանձապահ-օպերատոր» և քաղաքի անունը (օրինակ՝ Գանձապահ-օպերատոր, Սիսիան):

 ----------------------------------------------------------------------------------- 

 

 

Հաստիքը՝ գանձապահ-օպերատոր

Աշխատանքային օրերը` 6-օրյա (հանգստյան օրը որոշվում է փոխհամաձայնեցմամբ),

 Աշխատանքային ժամերը՝ 10:00-19:00

 Գտնվելու վայրը` Երևան, Կապան, Մարտունի

 

Աշխատանքային պարտականություններ. 

  • Հաճախորդների սպասարկում ընկերության մասնաճյուղերում,
  • Իդրամ հաշվի լիցքավորում և գումարի կանխիկացում, մուտքագրված և ելքագրված գումարների արտացոլում հաշվապահական ծրագրում,
  • Հաճախորդի նույնականացում,
  • Բոլոր տեսակի վճարումների ընդունում (կոմունալ, հարկեր, տուրքեր, վարկեր, դրամական փոխանցումներ,էլեկտրոնային տարադրամի փոխանակում և այլն),
  • Գործարքների փաստաթղթավորում:

  

 Պահանջվող որակավորումներ. 

  • Բարձրագույն կրթություն,
  • Համակարգչային հմտություններ - MS Office (Word, Excel), ինտերնետից օգտվելու հմտություն,
  • Լեզուներ - հայերեն, ռուսերեն (պարտադիր), անգլերեն (ցանկալի),
  • Լարված իրավիճակների կառավարման հմտություններ,
  • Հաղորդակցման և ժամանակի կառավարման գերազանց հմտություններ,
  • Աշխատանքային փորձ (ցանկալի է բանկային համակարգի սպասարկման ոլորտում):

 

 Դիմելու կարգը.

Խնդրում ենք ուղարկել ինքնակենսագրություն hr@idram.am  էլ. հասցեին՝  վերնագրի  դաշտում  նշելով «Գանձապահ-օպերատոր» և քաղաքի անունը (օրինակ՝ Գանձապահ-օպերատոր, Մարտունի):

 

 

 

 

 

Կոմունալ վճարումներ. մայիս
Idram.am-ում արդեն կարող եք ստուգել մայիսի կոմունալ պարտքերը և վճարել:
Փոփոխություններ և լրացումներ՝ «Հրապարակային պայմանագրում»
Հարգելի օգտատերեր, փոփոխություններ և լրացումներ են կատարվել «Հրապարակային պայմանագրում», որոնց կարող եք ծանոթանալ՝ անցնելով այս հղմամբ: